درمان کیست های کلیوی شش نسخه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان کیست های کلیوی شش نسخهچین تا به بسیاری از داروهای خانگی برای درمان کیست های کلیوی، کیست های کلیوی به منظور کمک به بیماران درمان بهتر، ما جزئیات:

1. آب مصرف: انواع بیماری کلیوی به دلایل مختلف، متفاوت البته، درمان همان است. هنگامی که یک شکست نور کلیه با توجه به عملکرد کلیه، کاهش تمرکز، متابولیت نیاز رطوبت به کلیه، به طوری که اگر هیچ ادم، بیماری کلیوی، نارسایی قلبی، فشار خون بالا، بدون محدودیت آب کورکورانه وجود دارد.

2. توجه داشته باشید که خوردن کلاس شور (از جمله ترشی)، کلاس تند (از جمله فلفل، شراب، میگو، خرچنگ، و غیره) را نمی خورند، خوردن آلوده نیست (از جمله خراب، مانده، و غیره و غیره)، خوردن کباب کردن، و ظاهر نارسایی کلیه یا اورمی نیز باید توجه به خوردن لوبیا و محصولات خود را محدود غذاهای پروتئین با منشاء جانوری، غذاهای چرب، و غیره.

3. توجه به استراحت و اجتناب از فعالیت شدید جسمی و تروما شکم، کلیه، افزایش واضح تر زمانی که آن را مناسب است به جای تسمه کمربند به منظور اجتناب از شکستن از کیست. معمولا شش ماه نمودار زمان (از جمله فشار خون، ادرار، عملکرد کلیه). اجتناب از همه داروهای نفروتوکسیک.

4. مصرف نمک: کنترل نمک، بسته به درجه عملکرد کلیوی بیمار و ایجاد تنظیمات، تمام بیماران را با نمک نارسایی مزمن کلیه، باید به شدت محدود شود.

5. آیا گرفتگی جزئی نیست، غلات کامل، میوه و سبزیجات تازه، گاو، گوسفند، گوشت خوک، تخم مرغ، شیر، ماهی، و غیره باید از خوردن.

6. کیست های کلیوی در بیماران مبتلا به پروتئین با کیفیت بالا باید غذاهای غنی از توجه فیبر، بالا سلولز و افزودنی های مواد غذایی کم چرب، شکر تغذیه صحیح خوردن.

آبسه کلیه به علت بیماری های التهابی مانند تشکیل کیست چرکی. معمولا در Piura، تب بدن، لرز، ضعف، و سایر علایم شدید. فرض کنید که شما در اوایل درمان می شود.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کیست کلیه,مقررات ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: